Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Υλοποίηση της επιχειρηματικής μας ιδέας. Όχι και μια τόσο εύκολη υπόθεση





Εν μέσω κρίσης πολλοί νέοι παίρνουν την απόφαση να επενδύσουν σε μια δικιά τους επιχείρηση. Είναι μια πρωτοβουλία που επικροτείτε και είναι άξια συγχαρητηρίων διότι αποτελεί μια γενναία κίνηση που ταυτόχρονα δημιουργεί  επιπλέον θέσεις εργασίας. Το πρόβλημα όμως ξεκινάει όταν η άγνοιά τους μαζί με την απειρία τους ενώνονται και δημιουργούν το απόλυτο χάος και καταδικάζουν ενδεχομένως μια πολύ καλή ιδέα σε αποτυχία.


Η αυτοπεποίθηση και η εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μας αποτελούν  καλά στοιχεία του χαρακτήρα μας, αλλά όπως έλεγαν και οι αρχαίοι υμών πρόγονοι ” παν μέτρον άριστον” κάτι που δεν λαμβάνουν υπόψη τους οι νέοι επιχειρηματίες. Η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων τους, τους οδηγεί στην ανάληψη ευθυνών για τις οποίες δεν έχουν τις ανάλογες γνώσεις και εμπειρίες έτσι ώστε να αντεπεξέλθουν με επιτυχία σε αυτές.

Επιπόλαιες κινήσεις και βιαστικές αποφάσεις  που βλάπτουν  ανεπανόρθωτα την επιχείρηση λαμβάνονται κάτω από συνθήκες άγνοιας και απειρίας με αποτέλεσμα ο εκάστοτε επιχειρηματίας με  το πέρασμα του χρόνου  να αναρωτιέται τι πήγε στραβά(;).Παρόλο που τις περισσότερες φορές έχουν επενδυθεί πολλά χρήματα στην δημιουργία μιας ωραίας επιχειρήσεις από άποψη εικόνας και design, αυτό δεν είναι αρκετό ώστε να εδραιώσει  την επιχείρηση και να την κάνει βιώσιμη στο  πέρας του χρόνου. Η επιθυμία πολλών φιλόδοξων επιχειρηματιών για γρήγορο και εύκολο πλούτο χωρίς πολύ δουλειά τους οδηγεί σε λάθος αποφάσεις .Αν μια επιχείρηση δεν επενδύσει ένα μεγάλο μέρος του budget της στο Marketing και στην προβολή της, έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα δυνατό Brand Name τότε (δυστυχώς για πολλούς)  η αποτυχία της εκάστοτε επιχείρησης είναι μονόδρομος.

Σε αυτές τις περιπτώσεις ο υποψήφιος επιχειρηματίας πριν μπει στην διαδικασία να κάνει την επιχειρηματική του ιδέα  πράξη, θα πρέπει να απευθυνθεί στους κατάλληλους ανθρώπους οι οποίοι θα τον βοηθήσουν να κάνει σωστές κινήσεις έτσι ώστε να δημιουργήσει μια υγιείς επιχείρηση με μέλλον. Στην δεκαετία των startups η ανεύρεση τέτοιων ιδικών ατόμων που μπορούν να βοηθήσουν στο χτίσιμο της επιχειρηματικής σας ιδέας  είναι μια πολύ εύκολη υπόθεση.

Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όταν λέμε ” θα επενδύσω σε μια δικιά μου επιχειρηματική ιδέα” δεν σημαίνει ότι επενδύω χρήματα, χρόνο και κόπο μόνο στην υλικοτεχνική υποδομή της ιδέας, αλλά  και στον σχεδιασμό, στην οργάνωση, στην διοίκηση, στο Marketing και στην προβολή κτλ. Είναι το αόρατο μέρος της επιχείρησης το οποίο όμως αποτελεί έναν από τους κυριότερους πυλώνες της επιχείρησης, διότι η επιχείρηση σαν χώρος από μόνος του δεν είναι τίποτα, η επιχείρηση όμως σε συνδυασμό με έναν καλό χώρο και ένα δυνατό Brand Name αποτελούν το πάν.

Για το MARKETing 4U: Nick B. Beido


1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου